Politica de retur. Dreptul de retragere
Condiții generale
În cazul unui retur, costul de transport este suportat de către client.
Acceptăm returul în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului de către client. Produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care le-ați primit, cu ambalajul original și toate produsele și accesoriile din pachet. Nu se pot returna doar anumite produse din cutie, ci doar cutia împreună cu toate produsele din interior.
Produsele personalizate nu pot fi returnate.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract la adresa de e-mail comenzi@giftycal.ro
Acceptăm două modalități de a returna produsele:
- Vom trimite un curier pentru a ridica produsul/ produsele de la adresa indicată de dvs. în email în cel mai scurt timp posibil.
- sau
- Returnarea coletului se face în regie proprie, de către client, alegând singur serviciul de curierat.
Adresa pentru retur este: Str. Bârsești, nr. 187, Târgu-Jiu, Gorj. Destinatar: Origini Atelier, nr. de telefon 0744707055.
Indiferent de varianta aleasă costul transportului este în responsabilitatea clientului.
Clientul este obligat să protejeze produsele pe care le predă curierului pentru retur (folosind hârtie, folie bubbles sau orice alte materiale de protecție) astfel încât acestea să nu ajungă în depozitul Giftycal deteriorate în urma transportului. De aceea vă rugăm să păstrați ambalajul până în momentul în care vă hotărâți să păstrați produsul.
Termen de returnare al banilor
Dacă alegi să returnezi produsele, vom rambursa contravaloarea lor nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia ta de a returna produsele. În cazul retragerii tale din contract înainte de livrarea produselor pe care le-ai achitat cu cardul online la momentul plasării comenzii pe site, îţi vom rambursa inclusiv costul transportului. În cazul în care retragerea se produce după ce produsele au fost expediate, inclusiv în situaţia refuzului de recepţie din partea clientului, costul de transport nu va fi rambursat, acesta considerându-se un serviciu prestat.
Rambursarea contravalorii produsului se face după primirea produsului în depozitul Giftycal.
Suma va fi returnată după cum urmează:
pentru comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata
pentru comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar, în contul furnizat de client prin email
Produse deteriorate
Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, sau au defecte, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail comenzi@giftycal.ro, atașând poze atât cu coletul cât și cu produsul deteriorat.
Aveți posibilitatea de a alege dintre 3 opțiuni:
1. Returul produsului și rambursarea baniilor (în acest caz vă rugăm să ne furnizați și numărul dvs. de cont bancar, inclusiv cratimele, la care vă vom trimite suma plătită)
2. Schimbul de bunuri (nu întotdeauna suntem în măsură să vă garantăm schimbul de bunuri, dar împreună cu furnizorii noștri, ne vom strădui să obținem exact produsul dvs., dar, de data aceasta într-o stare bună 100%).
3. Sumă compensatorie stabilită în funcție de defectul produsului.
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în aceleași condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament, în ambalajul original și cu toate accesoriile incluse.
Costul returului va fi suportat de către noi dacă produsele sunt neconforme.
Vom trimite un curier pentru a ridica produsul/ produsele de la adresa indicată de dvs. în email.
Dacă doriți să folosiți alt curier pentru returnarea produselor, vă rugăm să ne informați prin email. În cazul în care alegeți un alt transportator costul returului va fi suportat de către dvs.
Banii o sa vi-i restituim în contul specificat de dvs. în maxim 14 zile. Returnarea sumei achitate se face doar după ce recepționăm produsul în depozit.
Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanţa de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, clientul are următoarele drepturi şi obligaţii referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanţă:
- Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.
- Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeaşi stare în care au fost livrate (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc.
Conform legii, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract următoarele:
- Contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunostinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către vânzător;
- Furnizarea de produse executate după specificaţiile prezentate de cumpărător sau personalizate în mod clar; ATENŢIE! Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, produsele confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar, nu pot fi returnate.
- Cărţile, CD-urile, DVD-urile, creaţiile unicat (această categorie include Agendele) sunt produse supuse reglementărilor legate de drepturile de autor. În cazul lor, returul şi înlocuirea se pot accepta doar în caz de lipsă de conformitate (defect de fabricaţie/producţie, deteriorat în timpul transportului etc.), nu din motive de conţinut, de judecată, de gust sau de valoare.
- Furnizarea de bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Furnizarea de conţinut digital, care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Aveți nevoie de ajutor?
Pentru mai multe informații ne puteți contacta la comenzi@giftycal.ro